پنجشنبه 14 آبان 1383

ده فرمان حسنی


از همه دوستان عضو اورکات دعوت می شود در کامیونیتی حسنیhassani در این سایت عضو شوند تا در جریان تحولات اخیر بین المللی قرار بگیرند.

با توجه به اهمیت اورکات در حسنی و اهمیت حسنی در اورکات و اینکه قرار است کامیونیتی حسنی در اورکات مهم ترین محل ارتباط دوستداران ستاره شهیر شرق باشد، ضمن دعوت کلیه دوستداران این ستاره محترم پیام ده ماده ای اخیر ستاره شهیر شرق و قطب عالم امکان و بنیانگذار کشاورزان آرمانخواه در طول تاریخ به عرض می رسد.

ده فرمان
و من در اینجا با شما می گم که از همه چیز ده تا مهم بود:
1) کشاورزی بکن اگر آدم هستی اگر نیستی بمیر.
2) آدم خوب اون بود که قبول کرد وگرنه باید اعتراف کنه.
3) آمریکا از هر چیز بدتر بود ولی دوم خرداد از اون بدتر بود، مخصوصا کمونیست و پیشه وری و اسماعیل آقا سیمیتقو و قنبر و نوری.
4) من توی دهن بقیه می زنم مگر رهبری و نگهبان و اون.
5) اگر می خواهی بیکاری و بی آبی نباشی و فساد کنده بشه از اونجای اون باید ماشین و برج را خراب کنی و به جاش آلبالو و گیلاس و پیاز بکاری.
6) زن ها ضعیف بود و باید چایی بیاری برای شوهرش.
7) اگر می خواهی من بین المللی بکنم و با اون صلح بکنم باید انگیلیس و لندن و فرانسه که دراز بود و هیتلر و انیشتن و دبلیو و ژاپن که موهاش را شونه نکرد قانون اساسی ما را بکنه به خودش و من اون را هم قبول ندارم و بعد با بیل اون را می زنم و کلاشینکف.
8) وقتی خوابیدم به موبایل من زنگ نزن بی شعور! نمی فهمی؟
9) هر کس رفت فوتبال چه دائی باشی چه خداداد که اسمش اسلامی بود باید پیژامه بپوشی برای تحریک و ناموس مردم را مواظب باش، خاک بر سرت!
10) از امسال دوم خرداد باید پونزده خرداد بشه، چون من می گم و من اون تقویم را پاره می کنم.

هر کس اینها را قبول نداره بمیره و بره از کامیون من بیرون و هرکس خواست ده فرمان به خودش بکنه ولی نه مخالف من بلکه اسلام.
حالا برو


حیوان خوب بود
بقیه نوشته های دوستان در کامیونیتی حسنی در مورد عنکبوت و شبکه عنکبوت با موضوع عنکبوت حیوان بود با تاخیر در این صفحه گذاشته می شود، بخش های دیگر را در صفحات دیگر نطق پیش از دستور بخوانید و عبرت بگیرید

مهدی از اورکات
عنكبوت را ديدم به چشم خودم
و من ايمروز با من اطلاعات رسيد كه خانه عنكبوت در لاهه و آمريكا و فيلترينگ است . يك
جايی هم در اینترنت قرار گذاشته و من ديدم كه اون بی ناموس كه اول اسمش بهزاد نبوی بود
در بوروكسيل و موساد و لاهه و زنجيره ای كه روزنامه بی ناموسی و فحشا بود ، اسرار
نظامی و مستهجن نظامی را كه چاپ مي كرد و به من ايمروز در راديو گفت كه وقتی در
تهران گيرميز چراغ كه سبز شد اسرار استيراتژی را به مردم فال حافظ فروخت.ای
نوشابه اميریِ كمونيست! خاك بر سرت با اسمت و من خواندم که اون در سيا كار مي كرد و من
ديدم كه قول فروپاشی در نظام و عكس فساد اخلاقی دادن و با اون همكاری كرد.
مهدی

امیر از اورکات
كفش ملی
و اما من مدتی نبودي، و حالا بودی، و يك پيغام دادی برای همه شما بی ناموس ها كه از
اون ضعيفه هم ضعيف تري! اون شريعتی از همه با غيرت تر بود كه تا عنكبوت را ديد، با
لنگه كفشيش آن را له كرد و شما بی ناموس ها ترسيد.
البته خود من هم بودم آنجا كه عنكبوت را ديديم و من مي خواستم كه بكشم آن عنكبوت
كافر را ولی يك استيراتژيك كردم و گفتم صبر كنم تا آن لنگه كفش ملی كه قرار است
همراه با لباس ملی بيرون بيايد با اون بكشم. و بعد معلوم شد كه آن كفش از اول هم
بوده و نام آن همان كفش ملی بوده كه ما بچه بوديم و پوتين پلاستيكی بودی و من از آن
مدل ها ميخواستيم كه توش پشم گوسفند داشت ولی باباش فقير بود و از آن مدل‌های
كفش ملی پلاستيكی گرفتی كه همش توش آب ميرفت و من از همين جا ميپرسم كه ای پدر چرا
اين چنين؟

علی از اورکات
یعنی چي؟
آخه اين يعنی چی ای كمونيست؟
هشتصد نفر اومدن اينجا مال خودش پيام گذاشتن،به اين گندگي،كه چی؟ها؟
من یه پيام ميدم به همه كه پيام هاتون كوتاه باشی،چون هيچ كس هيچ وقت اونا رو نمی
خونه برای خوديش اگر كی گنده باشه،خداحافيظ

عباس از اورکات
و من ديروز در روزنامه ولايت فقيه خوندم كه اين علی مطهری ملعون ديوانه به
آيت‌الله رفسنجانی گفته تو رئيس جمهور نشو... ای كمونيست! ای ملعون! تو آخه كی هستی
كه ميخوای به آقای رفسنجانی دستور بدی؟ ای خائن! ای بی‌ناموس! اگر اين آقایِ
رفسنجانی نبود كه الان داريوش فروهر زنده بود و آن سعيد سيرجانی كمونيست هم همون
طور...ای همين خاك بر سرت...كمونيست تو آخه آدمی؟ تو همون لياقتی خاتمی رو داری كه
مملكت را بي‌ناموسی گرفته. و اينجا هم يك استراتژيك ديگه داشتم كه اين انتخبات يعنی
چی؟من خودم خدمتِ مقام رهبری عرض كردم كه بجای اين همه هزينه یعنی پول خودشون يك نفری رو كه صلاح مِی بينه انتخاب كنی كه ديگه اين همه بی ناموسی تویِ مملكت نشه...در آخر هم يك حرفی داشتم به اين نبوی‌ِ کمونيست.. ای عنكبوت! ای نامرد! ای كمونيست! برای من
خاميونيتی درست ميكنی؟ ميخای بگی من بی ناموسم؟ تو آخه آدمی؟ مگر پات به اروميه
نرسه. با همين بيل خودم اينقدر می زنم تو سرت تا بميری. و دیگه هم حرفی نيست..شما هم بريد خانه.

تونی از اورکات
ای عنکبوت! ای امريکا! تو نوکری
من همين جا به اون حسين ش. تبريک می گی که اون اسم اون نوکرِ امريکانی و بوش
جهانخوار رو به ما ليست کرده که ما بخوونیم. و من اينجا چندبار گفتی که روزنامه نگاری از بی‌حجابی هم بدتری . الآن من باز هم می گی که اين روزنامه نگارِ بی ناموس رفتی اونجا در اون آمرِيکا لانه عنکبوت درست کرده. که چی ؟ به من اينترنت بکنی؟ اونجا یعنی آمريکا رفتی با سيا يعنی گاراآدام رفتی عنکبوت شدی که با من فحش بنويسی که من فرهنگ ندارم ؟ به من می‌خواد به اينترنت اصلاحات بکنی و حتی دوم خردادی باز راه بندازی. آخه تو عقل داری‌.. ؟ تو فرهنگ داری ؟ تو مِهمی؟ تو می‌خوای‌با اون زهرماری اينترنت که همه‌اش عکس بی‌ناموس هستی و خودش ديدی ، به من انقلاب بکنی؟ می‌خوای برای ما جنگ روانی درست بکنی ؟! تو بِيا ايران اينجا من چشم تو را در بياری. و بزنی تو کله‌ات که دیگه غلط نکنی . تو عنکبوت شدی که از سقف خانا آویزون بشی که بی‌ناموسی بکنی ؟ اگه تو مَردی ، عنکبوت هم باشی من تو را می‌گيری و با دمپايی می‌زنی توی سرش که خون بِياد و بميری‌ برایِ هميشه که دیگه برایِ من بی‌ناموسی ننويسی. حالادیگه برو من می‌خوام برم اينترنت تا تو را بکشم.

داش سیا از اورکات
عنکبوت مارمولک است !
و در هفته گذشته به من يك اتفاق مهم افتاد كه بسيار بی‌ناموس و خوب بود. و اون عنكبوت بود كه من با اون مخالفم اگر چه الان با اون مخالفم اما با اون هم مخالفم كه چرا اينجا ؟ در قران نوشته كه خانه اون از همه ضعيف تره حتی از زن ضعيف !و خانه استالين و هيتلر و پيشه‌وری و اون محمد قاجار كه خیلی نامرد بود هم همينطور بود. كه در اونها با عنكبوت بی‌‌ناموسی كرد و با اون اينترنت كه من از اسمش هم بدم مياد. به اون بوش پيام داد كه تو برو چندتا از سادات و كمونيست رو گير بيار و بهش بگو كه برای رضای خدا از اونجاش تار در بياد تا خونه عنكبوت رو توی لندن و زرقاوی و آديس آبابا و اون بسازند تا اون بوش بره اونجا بی‌ناموسی بكنه!
و من وقتی كوچك بودم اون عنكبوت را ديدم كه چون از اونجاش هی تار درست ميكرد اونجاش
خيلی چیز بود و نميتونست كار كنه و می‌نشست تا پشه و مگس و اينها رو بگيره و نكته
مهمش همينه ! كه اين عنكبوت با اون مارمولك كه بی‌ناموس بود رابطه داره چون هم اين
مگس ميخوره هم اون! پس ای مارمولك برای من عنكبوت درست می کنی كه اون درخشان بی‌ناموس و اون سينای مطلب رو بخوری و بعد با اون نبوی درست كنی؟
آفرين شريعت‌مداری كه تونستی خودت يك مشت محكم بزنی تو دهن اون حسين كه سردبير خودش بود و هيچكس باهاش كار نمي كرد و خودش تنها روزنامه درست مي كرد توی اينترنت و حتی به تو زنگ زد اون و تو اونا نشناختی تا آدام بشه! و يك پيام هم به اون سی آی اِ مي دم كه جوان ما را گول زد كه اگر تو به اونها پول مي دی ما هم به اونها پياز و سيب‌زمينی و حتی چيز های ديگر هم مي ديم كه اونا به آغوش اسلام برگرده و وقتی برگشت ما اون را اعدام مي كنيم تا دفعه بعد از تو پول نگيره و آدام بشه. و ديگر هيچ پيامی ندارم، شما هم ساکت باش.
والسلام عليكم و رحمته الله و بركاته.

رضا از اورکات
اين اسم چی بود بدبخت ؟
من يك پيام دارم برای اون عنكبوت. ای عنكبوت اين اسم چی بود تو برای خودت گذشتی بدبخت ؟ تو آدمی اسم نجس ميذاری رو خودت ؟ هان ؟ و اين حتی از اون هم بدتر بود كه اسم خودش رو گذاشت داور. مگه فوتباله بدبخت ؟ مي ری فوتبال كه گل بزنی ؟ آخه چرا گل؟ برو بيل بزن كه هم برای خودت فايده داشته باشه.
و من ديگه پيامی ندارم. خداحافظ

امید از اورکات
عنكبوت در اينترنت ؟
در هفته ای كه گذشت يك اتيفاق مهم افتاد كه در كيهان كه برای اون مقام معظم رهبری بود، نوشت و من خيلی خوشحال شدم، بطوری كه خيلی گريه كردم درحالي كه من حتی وقتی ابوی مرد، اصلا گريه نكردم و حتي رفتم سر زمين برای كشاورزی و آبادانی. و اون اتفاق پيدا شدن عنكبوت بود در اون اينترنت كه حتی از چت هم بی‌ناموس‌تر بود و اين توطئه استكبار و اون جورج بوش دبلیو و بيل گيتس بود از لندن و آمريكا و فرانسه و پاريس بر عليه رهبری كه الحمدلله و به قوه برادران حزب‌الله و كيهان كشف شد و مانع از تجاوز به رهبری شد.و من از همين جا به اون عنكبوت كه در اون گويا بود و البته اسمش هم سئوال برانگيز بود، اخطار داد و هم به اون ايبراهوم كه در اون عنكبوت و گويا، خبر نامه داشت و منو مسخره كرد. آخه بيدين! بی ناموس! تو آدمي! خاك بر سرت! تو اونجا رفتی پستچی شدي؟ حالا منو مسخره ميكنِی؟خوبه من هم به تو مسخرگی بگم ايبراهوم پستچي؟ تازه رفتی يك كاميون هم به اسم من درست كرد بری مسخرگي؟ بس كه نفهمي، حيوان! مگه تو نميدونی كه برای كشاورزی به تيراكتور و بيل احتياج داشت نه كاميون و اين نشان داد كه تو نادانی و عنكبوت. پس من با تو دشمنی! ديگه بريد كه من عصبانی هستم.

هوشتولوم از اورکات
حيوان خوب بود
عنكبوت حيوان بود، اما آدام كه نبود اون از آدام بهتر بود، چرا؟ چون خدا اسمشو تو قران آورد و اون پيغمبر م را نجات داد، اما اون بيل احمق با اون بوش كه الان با اون کًری كه گفته دختر اون با زن ازدواج كرده كه آخه زن با زن ازدواج ميكنه؟ و اين توطئه استكباره كه خدا اون را به من فهماند و اون طور كه من در كامپيوتر چت پسرم كه جديده و دوربين داره ديدم كه اون گويا را خراب كرد و اين آقای‌ شريعتمداری كه خدا اون را حفظ كنه اون را فهميد.پس ای گويا! كه تو حيوان بودی كه اين عنكبوت را خراب كردی. تو آدمی كه رفتی از آمريكا و بوش و اون بيل احمق و لندن پول گرفتی و خانقين كه من را براندازی كنی؟ و اين عنكبوت را خراب كردی. خاك بر سرت كه عنكبوت درست كردی ! اگه نميدونی بدون ما همين‌جا كارخانه داريم که دمپايی برای زن ضعيف می سازه و با اون عنكبوت را می كشیم . ولی آدام باش و بيا اينجا تا با بيل بزنم تو سرت كه بيل از دمپايی كه مال زن ضعيف بود بهتره، چون مردانه است . حالا برو بمير ای حيوان!

آرمان از اورکات
و من امروز برای تو هيچ پيامی نمی دم
چون تو يك عنكبوت به من انداختی و فكر كردی به من عنكبوت بكنی می تونی بری با اون استالين و جرج بوش دبليو اصلاحات بكنی و زمين كشاورزی خراب كنی به جاش برج بسازی برای اون ماهواره؟ تو به من عنكبوت می كنی ؟من خودم به تو كلاشينكف می كنم. تو رفتی پشت اون اينترنت از تلويزيون كامپیوتر برای من عنكبوت ميفرستی ؟ اگه مردی بيا بيرون نه اينكه اون پشت.و فكر كردی به من عنكبوت بكنی چی شد ؟اون آمريكا به من ناو جنگی كردی هيچی نشد حالا تو عنكبوت ؟ و من مي گم حالا كه الحمدالله اون عنكبوت كه آمريکا به لباس دوم خرداد كرده بود استعفا داد ،اون را بگير و با امشی بزن تو سرش كه ديگه نره توی كامپیوتر من و لباس برادر شریعتمداری. و من شنيدم توی اون اينترنت ناموس مردم بودی و اون اسمش رو الفبا گذاشته مثل دال ذال ر ز كه من اون را نشناسی و بتونه كار بی ناموسی بكنه. ای بی غيرت تو به من عنكبوت كردی به درك ، به ناموس مردم هم عنكبوت ؟ و چرا اسمت رو رمز گذاشتی ؟ مگه تو فيلم جنگی هستی ؟ ای عنكبوت! ای الفبا! من خودم سوات داری و داستان راستان خوندی و رمز ترا كشف كردی و اسم اصلی ترا برای برادر شين می فرستم تا افشا كنه كه ديگه نتونی به لباس من بری برای اصلاحات.و من با تو هيچ حرفی ندارم برو.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13940

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ده فرمان حسنی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008